måndag 27 februari 2012

Våren fick sig ett bakslag idag. Regn och snö om vartannat! Trist vill jag påstå! Tur husse var ut med lilla hjärtat i morse. En hel timme. Viskar till er...Så slipper jag huhuu...hatar sånt här väder....huvva! 


Efter en lång natt, sov ända till kl 11, så känns det lite bättre idag. Vemodet fick sig en rejäl smocka av att surra lite med min härliga väninna Maja från Holland.


Vad som avhandlats mellan oss två lite crazy damer passar sig inte att visa upp här men jag kan iallafall avslöja att vi har en devis.
En i vårt tycke mycket bra och skarpsinnig devis!


Här kommer den:
We are too good for this world!


Å så rätt vi har tycker vi!Jodå.. det finns fler väninnor vi vill implimentera i denna devis...
Susanne tex..:)


Vi är alla tre Egypten älskare!Ja, kanske mest Hurghada älskare men shit the same!


Alla tre tillbringar vi mycket tid där i faraonernas land. Inte för att vi ser så många faraoner nu men... vi får hålla tillgodo med dom stackars efterlevande!;)


Faraonernas efterlevande kan ibland få oss att få gråa hår (tur vi är blonda alla tre) men solen, röda havet och den varma vinden den har fått våra hjärtan att smälta!


Detta, förutom att vi är lite knasiga och blonda, är grunden till vår vänskap.


För övrigt är vi rätt så olika! Men vad gör det? Tvärtom!


We lovvar varandra very much i allafall!
<3


Jag har förstått att jag redan har flera icke svensktalande följare på min blogg så jag måste komma på nåt sätt att översätta.
Kanske gör jag bara en egen översättning och klistrar in här nedanför?
Kan det vara nåt?



Kanske NÅN har en idé?


Förövrigt håller jag på med en liten berättelse om nåt som hände mig inne i vår skog härom veckan.
Vet dock inte riktigt var jag ska pluppa in den!
Pluppa föressten.. är det ett ord? Jag använder det väldigt ofta! Tycker det är ett sånt användbart ord! Som engelskans put! 
Put put put! 


Pluppa pluppade pluppat!


Ja det är verkligen behändigt!


Plupp plupp på er!


............



Spring got a setback today. 
Rain and snow by turns! Too bad I would say!
Luckily "dad" was out with "small heart" 
this morning. 
A full hour.I whisper to you... So I dont have
to hahha ... 
hate this kind of weather .... huvva!( Brr)


After a long night,I slept until 11 o'clock,
it feels a little better today.
Sentimentalism got a hefty smack of the lash
by talking with my lovely friend Maja from 
Holland.


What is debated between the two of us
crazy ladies suits not to show up here but
I can at least reveal that we have a motto.


One in our opinion very good and astute motto!


Here it comes:


We are too good for this world!


Oh, we are so right we think! 
Yes .. there are more friends we want to
impliment in this comparatively ...
Susanne for ex .. :)


We are all three Egypt lovers, yes, perhaps
most Hurghada lovers but shit the Same!


All three, we spend much time there in the 
land of the Pharaohs. Not that we see so 
many Pharaohs now but ... 
we must put up with them poor decendents! ;)


The decendents can sometimes cause us
to get gray hair(lucky we are blonde all three)
but the sun, the red sea and the warm wind,
it has got our hearts melt!


This except that we are a little goofy and
blondis the foundation of our friendship.


Moreover, we are quite different!But who cares?
On the contrary!


We love each other very much anyway!
<3


I understand that I already have several
non-Swedish speaking followers on my blog so
I have to find some way to translate.


Maybe I'm just a self-translation and paste
it below?


Could it be something?


Maybe someone has an idea?


Besides, am I doing a little story about
something that happened inside our forest last
week.


Do not really know where to plupp it out!


Pluppa by the way .. is that a word? I use it
very often! I think it is such a useful word!
As the English put!
Put put put!


Pluppa pluppade pluppat!


Yes it is really handy!




Plupp plupp on you!


Ps.I've decided to use Google translation..
Sorry if things gets a little crazy! All of us 
using Google translation knows that it's 
 not so perfect LOL!
 So Gregg, my friend, try not to laugh so much
 that u end up in hospital instead of going to
 HURGHADA!LOL!
 BIG Kiss To u all and thanks for following!












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar