torsdag 16 februari 2012

Kära vänner....
Vintern har oss i sitt grepp. Så även lilla mig. Brr.. cant say i like it! Liksom jag inte gillar fläsk och bruna bönor.
Hockeyn är i full gång på tv n och jag får utstå en halvt galen man alltför ofta.
Hans lag...Skellefteå AIK... som enligt honom är Sveriges bästa förlorar ju jääämt! Å domarna är alltid på det andra lagets sida... suck.. vad gör man?


Skulle dom vinna jämt skulle han alltid vara på utmärkt humör men jag som bor med honom VET att så är inte fallet. Jag drar därmed slutsatsen att hans förnämliga lag förlorar mer än han vill erkänna. OJJ! Det är dödsstraff på detta...  kan jag bara bli utvisad tro???



Veckan har varit ok. Alla hjärtans dag har varit och därmed vår bröllopsdag. Denna var nr 25. 
Den sista för oss. Time att gå vidare.Sköönt!


Vi skulle ha en skön och relativt avslappnad dag. Maken, från o med nu benämnd Husse, tog ledigt för att göra färdigt kranen i köket och sen skulle vi åka till Klitterbadet och sola, bubbla och basta.Myspys så det förslår!
Budgetmys men det får bli så i år. Förra året drog massor med pengar.
Nååå vi åker vid ett tiden... i husses jobbbil the big Volvo med frictionsdäck...
säger inget mer men vi hamnade i diket innan vi ens lämnat Mjöhult!
Tog minst en timme,en massa ilska och en del bra hjälp innan vi var uppe ur diket och BYTTE bil till in gamla mersca med dubbdäck och åkte iväg!


(Lämnade Buffy såklart hos mamma o pappa..)


Badet var som vanligt härligt och vi åkte sedan hem å kalasade på krabba och bubbelvin!


Dagen efter gick vi ( jag o Buffy alltså) å spanade på fina spår i skogen... tror men vet ej säkert att vi såg lodjursspår!
Vi vet ju att lodjur blivit synliga i Kinnared och det är inte långt härifrån!


Spännande!


Jag önskar er alla en härlig weekend!
Har inte nåt speciellt att skriva  om men tycker att det är viktigt att starta!
Kram på er!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar