onsdag 7 mars 2012

Inre stress, pizza och Hurghada...

Jag känner mig stressad!


Ja, rent av  lite nervös.Irriterad! Men varför?
Nej.. det vet jag inte!


Tisdag morgon åkte min kära dotter med pojkvän ner till Hurghada.


Tidig morgon för oss alla. Men så skönt för dom att få fara och få lite sol och värme!
Om jag är avundsjuk..?? Jag?? Nääääää
inte ett dugg..Öhhh...OKEJ DÅ!


Jag är jätteavunds! Fryser och känner mig instängd i huset.


Jag har ett jättelikt pizza sug idag. Mmm en god calzone eller en en kebab pizza!
Ja, det är bara att ta lilla merscan och åka ner på byn.Eller??


Men det är kanske inte det bästa att äta när man har lagt på sig och behöver ta bort några kilon igen??


Well, jag har en otroligt dålig karaktär tack och lov blandat med en i vissa lägen stor latmask. Så mest troligt ORKAR jag inte ta mig till byn...och calzonen... eller kebab pizzan...


Vovven vill in.. ni får vänta lite!


Huuu vad det blåser kallt ute. Tro tusan hon ville in!


Blir nog ingen promenad idag. Gjorde en kort igår men varje steg gjorde så ont. Jag har fortfarande ont i ryggen efter helgens trädgårdsjobb och knäet har börjat bråka igen.
Svor för mig själv hela rundan!


Känner mig såå lat idag!Frusen och lat!
Lite skönt är det allt att sitta i soffan och låta solen värma genom fönstret. Och drömma om pizza. Och en varm go strand i mitt Hurghada.Och en kall Stella.


Suck suck..




Nej, så här depp kan vi inte ha det! Undrar just om jag inte är lite down för jag faktiskt har ätit för lite. 
Blev inte mycket alls igår. Tänkte få bort lite av mitt matsug genom att hålla mig själv kort. 
Kanske inte någon superbra idé,hahaha, jag är ju inte den svältande typen direkt!


MEN kjolen är Ok i midjan nu så frågan är ju om jag verkligen ska unna mig en pizza..??


Ilandsproblem.. jag vet!


Får väl fundera lite till...


KRAAAAM på er!
/Ann


...............





I feel stressed out!


Yes, even a little nervös.Irritated! But why?
No. .. I do not know!


Tuesday morning,sent my dear daughter and her boyfriend to Hurghada.


Early morning for us all. But how nice for them to go and get some sun and warmth!
If I'm jealous ..? I? Noooooo...
not at all .. ohhh ... OKAY THEN!


I'm really jelous! Freezing and feeling trapped in the house.


I have a giant pizza craving today. Mmm a good calzone or a kebab pizza!
Yes, it's only to take the little merscedes and go down to the village.Or?


But Pizza is perhaps not the best to eat when you have gained some weight and need to loose some again?


Well, I have a really bad character, thankfully sometimes mixed with in some situations large lazyness. Most likely I will not take me to the village ... and the calzone ... or the kebab pizza ...




Doggie wants to enter .. you have to wait a bit!


Huuu!The wind is really cold outside. Believe me I understand she wanted to come in!


Will probably not have a walk today. Made a short one yesterday but every step was so painful. I still have pain in my back after weekend gardening and the knee has started to make a fuzz again.
Swearing to myself the whole round!




I feel soo lazy today! Cold and lazy!
It is a little nice to sit on the couch and let the sun heat through the window. And dream of pizza. And a warm beach go in my Hurghada.And a cold Stella.


Sigh sigh ..


No,this is too depressing. Not good at all! I wonder if I'm a little down because I actually have eaten too little.


Was not much at all yesterday. Wanted to get off some of my cravings by keeping myself short.
Maybe not a super idea, hahaha, I'm not the kind of woman that should spend her time hungry!


BUT my black skirt is Ok in waist now so the question is if I really should allow myself a pizza ..?


Rich country problems .. I know!


I will give some thought to it ...


Big Hug to all of you! 
/Ann












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar